Välkommen

På palmblad.nu uppdaterar Andreas med intressanta nyheter och bilder. Här finns också bilder från hens resande och matlagning samt en samling med bilder som blivit samlade och filmer som gjordes när Andreas var yngre. I senast från min twitter ser du vad som händer i Andreas liv just nu.

Detta är en tillfällig sida tills min nya är färdig. Det är först när inspirationen slår till som jag kommer göra på designen, när det nu blir...

lördag, juni 28, 2014

Fem dagar med min far i Budapest

Efter några dagar i Budapest med min far är det skönt att vara tillbaka igen hos fru och dotter. I Budapest har vi promenerat mellan olika sevärdheter, kyrkor och bad. Som vanligt finns alla bilder via länken nedan.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera som, Välj profil "Namn/Webbadress". Skriv in ditt namn (och epost om du vill). Skriv sen och skicka din kommentar. Svarar du som Anonym, så måste du kanske skriva in koden som kommer finnas i en bild.